Türkçe Versiyon
Ne yazık ki 1C Platform kullanıyorum...
10 Kullanıcı + 1C Server + Platform lisansım var. Ne yazık ki 1C den destek alamıyorum. Herkese ulaşmaya çalışıyorum. Herkes beni birine yönlendiriyor. Yönlendirildiğim yerlerdende sonuç alamıyorum. 1C büyük bir firma ama bu konuda yetersiz kaldığını düşünüyorum. Lisansım var. Hizmet aldığım bayi kapanmış. Ben şimdi ne yapacağım? Tekrar lisans mı alacağım? Bir çok yere mail attım. Doğru cevabı kimse vermedi. Herkes bir yerlere yönlendiriyor. Ben güncellemeleri ve kurulum dosyalarını indirmek istiyorum. Windows kullanıyorduk. Şimdi Linux platformuna geçtik. Malesef destek alamıyorum. 1C kullanıcılarına sahip çıkmıyor. Bütün işlerimizi bu platforma entegre ettik. Şimdi ise pişmanlık duyuyoruz. İstediğimiz şey çok basit. Kurulum dosyalarını istiyoruz ama malesef yok. Lisansı satın aldığımız firmadan bir yetkili ile telefonda konuşuyoruz. Kendisi çok ilgili birisi. Burdan kendisine teşekkür ediyorum. Ancak o firma artık yok. Türkiye yetkilisine ulaşın diyorlar. Çözüm yok. Ben birine yönlendirilmek zorunda mıyım? Neden benim bir panelim yok? Neden bu pişmanlığı bize yaşatıyorsunuz?
English Version
Unfortunately, I use 1C Platform...
I have 10 Users + 1C Server + Platform license. Unfortunately, I cannot get support from 1C. I try to reach everyone. Everyone directs me to someone else. I cannot get results from the places I am directed to. 1C is a big company but I think it is inadequate in this regard. I have a license. The dealer I receive service from has closed. What should I do now? Will I get a license again? I sent e-mails to many places. No one gave the right answer. Everyone directs me to somewhere else. I want to download updates and installation files. We were using Windows. Now we switched to Linux platform. Unfortunately, I cannot get support. 1C does not support its users. We integrated all our work to this platform. Now we regret it. What we want is very simple. We want the installation files but unfortunately they do not exist. We are talking to an authorized person from the company we purchased the license from on the phone. He is a very interested person. I thank him here. However, that company no longer exists. They say contact the authorized person in Turkey. There is no solution. Do I have to be directed to someone? Why do I not have a panel? Why are you making us experience this regret?
The 1C:Enterprise developers forum